خواص بعضی از اذکار

 

 به مدت 40 روز هر روز 41 مرتبه (یاحَیُّ یا قَیّومُ لااله‌ اِلّا اَنْتَ اسْئَلُکَ اَنْ تُحْییَ قَلْبی بنور مَعرفَتِکَ یا الله) که دل را پاک و قلب را پاک می‌کند از کدورتها.

خواندن 100 مرتبه سوره قدر در شب جمعه و 100 مرتبه در عصر جمعه که بسیار در دل انسان اثر دارد و دل را نرم میکند و باعث حب و کین در راه خدا میگردد.
سوره انا فتحنا برای رفع حجب موثر است.
خواندن سوره فتح( اِنّا فتحنا لک فتحاً مبیناً) بعدد اسم جهت رفع غرور و باز شدن صدر اگر به عدد اسم نتوانستی لااقل هر روز یک بار را دیگه بخوان.
ایه الکرسی –توحید – قدر – حمد که هر کدام از آنها خواصی دارد که سالک می تواند بر حسب توانایی انجام دهد.مثلا ایت الکرسی هر چه ورد کند موجب مکاشفات قرانی میشود و خیلی خواص دیگر –توحید روزی 1000 بار بخواند بجهت آسان شدن امور دنیوی ، زیاد شدن یقین ،نورانی شدن قلب و زیاد شدن رزق هر روز ورد کند –قدر روزی 1000 بار معنویت بسیار عجیبی می آورد ، پاک شدن قصاوت از قلب ،پاره شدن حجابهای چشم و خیلی خواص عجیب دیگر . هر روز ورد کند حمد: هفتاد بار خواندن و هدیه کردن به پیامبر و ائمه جهت برداشتن سدها و انحرافات فکری و عملی در سیر الی الله , سالک و عنایات عجیب.
لااقل خواندن زیارت جامعه کبیره هر هفته.
خواندن زیارت عاشورا هر روز.
عدد اسمت را با اسم الله که (66) است بعلاوه نماید و آیه الکرسی بخواند به نیت محبت با خداوند باریتعالی حداقل ماهی یک بار را بخوان
روزانه حداقل 50 آیه قرآن بخوان.
ذکر « حیات عقل » که معروف است را زیاد تکرار کن هر چه بیشتر بگویی بهتر است و از یک اریعین کمتر بگویی فایده ندارد:(این ذکر چنین است : یا حیُّ یا قَیوم. یا مَنْ لا اِله اِلا اَنت)
عدد اسم الم انشرح لک صدرک ماهی یکبار جهت شرح صدر.
صلوات زیاد فرستادن مخصوصا بعد از نماز عصر به صورت ( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
ذکر ( لا حول و لا قوة الا با الله) برای رفع ریاء عالی است.

دعای یستشیر هر صبح شام بسیار اثر دارد.

منبع:http://faribaa9999.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.